Sortida a la neu!

L’escola té previst marxar amb l’alumnat de primària a fer raquetes de neu el proper divendres 22 de febrer a Port del Compte. És una activitat curricular emmarcada dins del programa Naturactiva’t amb la col·laboració del CRUC.

Per facilitar la sortida, l’autobús queda obert a la participació de més gent que vulgui passar el dia a l’estació del Port del Compte. L’horari de sortida i de tornada correspon a les necessitats de l’activitat escolar. L’escola, amb l’ajuda de l’AMPA, obre la possibilitat de vindre amb nosaltres i compartir les despeses del viatge. Les persones que s’apuntin són responsables de les activitats que allà faran i en cap cas han de condicionar l’activitat escolar. Tant l’escola com l’AMPA es reserven el dret d’admissió.