Inici de curs 2021-2022. Que comenci la màgia…

Arribant al final de la primera setmana d’aquest inici del nou curs.

Des de la Vall del silenci es respira: retrobaments, il·lusió, compartir, ganes de treball cooperatiu, tots som escola, respecte, diversió, tornar a esmorzar plegats petits i grans, aventures, deixar sortir les emocions, escoltar-nos, mirar-nos als ulls, conversar, aprenentatge amb sentit, planificar sortides a aquest entorn privilegiat, etc.

S’insinuen Infinites oportunitats que al llarg del curs s’aniran presentant i  això, ens fa emocionar.

Comunitat educativa treballant plegats per un grupet de 24 nenes i nens que enguany, comparteixen escola.

Benvinguts un curs més a l’Escola Montsant.

Ulldemolins i la Vall del Silenci amb ganes de créixer plegats.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *