Taller de “Bona postura, bona salut” a Cicle Superior 🤸🏻♀️🤸🏼🤸🏽♂️🧘🏿♂️🧘♀️🧘🏼👌🏻
L’alumnat de Cicle Superior ha realitzat el taller de “Bona postura, bona salut” 🤸🏻♀️🤸🏼🤸🏽♂️🧘🏿♂️🧘♀️🧘🏼👌🏻 El Pau ens ha explicat que és molt important mantenir una bona postura 🧘🏼 i menjar de manera saludable. 🍏🍉🍑🍅🥬🥕🥗🥘 #ciclesuperiormontbou #5èmontbou #6èmontbou #escolamontbou
Taller de “Bona postura, bona salut” a Cicle Superior 🤸🏻♀️🤸🏼🤸🏽♂️🧘🏿♂️🧘♀️🧘🏼👌🏻 Llegeix més »










