L’alumnat de CI 👫 anem al Teatre Municipal de l’Ateneu! 🎭
El passat dimarts 🗓️ els nens i nenes de Cicle Inicial 👫 vam anar a veure l’obra de teatre 🎭 “El vol de les papallones” 🦋🦋🦋 a l’Ateneu d’Igualada. 👌🏻 En aquesta obra 🎭 de titelles 🎎 vam aprendre com d’important és cuidar la natura 🌎 i com podem trobar solucions quan treballem plegats. 👏🏻👏🏻👏🏻 […]
L’alumnat de CI 👫 anem al Teatre Municipal de l’Ateneu! 🎭 Llegeix més »












