Sortida 🎒 d’EI 👧🏻👦🏻 i CI 🧒🏽👦🏼 al CRAM! 🐢🐬
Durant el primer trimestre 🗓️ , els nens 👦🏽 i nenes 👧🏼d’Educació Infantil 😜 i Cicle Inicial 😁 hem estat treballant el mar 🌊 i la sensibilització del fons marí.🪸Tots i totes hem conegut les tortugues 🐢 que ara viuen al CRAM. 🏥 Algunes s’estan recuperant per tornar al mar 🌊 i d’altres viuran sempre […]
Sortida 🎒 d’EI 👧🏻👦🏻 i CI 🧒🏽👦🏼 al CRAM! 🐢🐬 Llegeix més »












