Drac Cata-cric

El dissabte dia 27 de gener el Drac Cata-cric de l’escola Mestral va assistir a la IX Trobada dels amics dels Gegants i Grallers de Vila-seca. Va ser una experiència inoblidable, sobre tot pels petits i les petites de l’escola que es van atrevir a portar el Drac Cata-cric, fill de Cata-crac.

Amb perruques i un somriure el nostre Drac va gaudir d’un llarg passeig envoltat d’altres amics dels Gegant i una banda de grallers que ens feien ballar al ritme de la Festa Major de Vila-seca.

Volíem agrair personalment a l’AMPA la participació en aquesta Trobada i que duri per molts anys!

Cliqueu a la imatge per veure les fotografies.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *