PORTES OBERTES VIRTUALS

Benvolgudes famílies,

aquí us deixem el nostre PLA D’ORGANITZACIÓ DE L’ESCOLA per al curs escolar 2020-2021. Aquest no és un pla tancat, pot anar variant durant el curs en funció de l’evolució de la pandèmia:

Actualitzat març 2021

I un document on explica de manera molt visual i entenedora les normes d’organització i funcionament del centre:

Benvolgudes famílies,

Hem obert un compte d’Instagram!!  Voleu veure que fem a l’escola? Seguiu-nos a @escola_mestral_vilaseca

Projecte: Coneixent grans persones

El curs anterior vam iniciar el projecte “Coneixent grans persones” amb els avis i àvies de la residència. Durant el curs, sovint, anàvem a visitar-los i realitzàvem activitats tots junts.

Aquest curs, degut a la situació actual, no podem anar-hi físicament. Per això, els hi dediquem aquests vídeos amb les activitats i festes de la nostra escola.

Us trobem a faltar!

Aquí us deixem els primers vídeos. Durant el curs n’afegirem més.

BON NADAL NENS I NENES DE 1r

CASTANYADA NENS I NENES DE 3r

MISSATGE NENS I NENES DE 2n

SANTA CECILIA 2n

HALLOWEEN NENS I NENES 4t

El Circ Mestral a casa vostra!

Bon dia famílies!

Us hem penjat els vídeos de tots els espectacles i actuacions de la inauguració i la cloenda de les Jornades Culturals. Esperem poder portar-vos, encara que només sigui per una estona, l’escola a casa vostra.

Estimats nens i nenes esperem que us agradi recordar “El circ Mestral” on els protagonistes sou vosaltres. Ens veurem aviat!

Amb l’Antonieta, cada classe és una sorpresa!!!

La setmana passada vam tenir de nou a l’Antonieta a les classes de P5.

Cada aula va treballar amb diferents materials:

a P5A vam crear escultures de plastilina (primer de manera guiada i seguidament de manera lliure), després les vam observar molt bé per poder-les dibuixar amb tots els detalls.

A P5B, en canvi, vam fer ús de les tisores: retallar, doblegar papers per la meitat, dibuixar diferents grafies a cada paperet i finalment enganxar al gust de cadascun.

Si feu click a les fotos, podreu veure tot el que vam fer a cada classe!