Tallers de poesia

L’alumnat de quart ha realitzat diferents tallers amb la poetessa Núria Freixa, al voltant del poemari “Versos a galet”. És una activitat del Pla Educatiu d’Entorn de Vila-seca.

Els nens i les nenes s’ho han passat d’allò més bé treballant d’una manera lúdica la poesia.

CURSA DE RELLEUS MATEMÀTICA

Hola a tothom!

Ahir a 5èA vam fer una cursa de relleus, però amb un element inesperat: solucionar un memory matemàtic. Primer ho vam fer de forma individual i després en equip. Això ens va permetre veure que ens costa una mica treballar tots junts i que hem de treballar per millorar la comunicació entre nosaltres i també l’escolta.

Aquí us deixem un vídeo a “tota velocitat” perquè veieu que ens ho vam passar molt bé.

Alumnes de 5èA.

IX Trobada dels amics dels gegants i grallers de Vila-seca

Aquest és el segon any que l’Escola Mestral ha participat a la trobada dels amics dels gegants i grallers de Vila-seca. L’any passat vam sortir amb el nostre Drac Catacric, i aquest any hem incorporat dos nous personatges, dos capgrossos que han fabricat els nens i nenes d’Educació Infantil i 1r: La Diablessa Trenetes i el Mariner Mestralet.

Tant nens/nenes com pares/mares ens ho vam passar molt bé!

Ho voleu veure?

Ja estan aquí els capgrossos de l’escola!

A la nostra escola hi ha dos nous habitants que fan companyia al nostre Drac Catacric. Són dos capgrossos que han fabricat els nens i nenes d’Educació infantil i 1r. Els nostres alumnes van escollir el nom d’un d’ells: la Diablessa Trenetes. El nom de l’altre capgros el vam escollir els mestres: Mariner Mestralet.

Els voleu conèixer?

LET’S COOK!

Hi families!
Look at these MICROWAVE MUG CAKES! So yummy and easy to make!

INGREDIENTS:

– 2 tablespoon of sugar
– 3 tablespoon of flour
– 1 tablespoon of cocoa powder
– 1/4 tablespoon of baking powder
– 1 tablespoon of olive oil
– 5 tablespoon of milk

INSTRUCTIONS:

1. Put all these ingredients in a mug.
  2. Stir and mix well.
  3. Put the mug into the microwave oven for 2 minutes!

mmm…. DELICIOUS!!!!

Look here more photos:

Presentació Cavall Alat de Vila-seca

El diumenge dia 20 de gener, va tenir lloc la presentació del Cavall Alat de Vila-seca. Una de les nostres alumnes de 1r, la Elsa Carrillo va estar seleccionada per ser una de les protagonistes que va donar vida al nou element del seguici festiu.

Font: https://www.diarimes.com/multimedia/galeries-imatges/a0d72_la_presentacio_del_cavall_alat_vila_seca.html

Autor: Gerard Martí

Autora: Sara García

ANIMA’T I VINE A LA BIBLIOTECA!!!

Des de l’Escola Mestral us animem tant als alumnes com a les families a visitar la nostra biblioteca. Aquí trobareu llibres de tot tipus i per totes les edats; i si teniu algún dubte de quin llibre triar, us podem ajudar. A més, de tant en tant us anirem deixant algura recomanació feta pels nostres propis alumnes. Avui és l’Andrea de 5èB qui us recomana l’últim llibre que ha llegit “La invasió dels cosmoquissos”, escolteu…

Recordeu que la biblioteca està oberta tots els dimecres al migdia de 12:30 a 13:00h.

ANIMEU-VOS!!! US ESPEREM!!!

Xmas activities!

Hi families!

Christmas is the end of the term… and lots of different activities are going on these days!

Apart from the Christmas concert (they did it very well!!!) we enjoyed a lot preparing themselves for that!

MERRY CHRISTMAS AND A HAPPY NEW YEAR!

LOTS OF LOVE, HEALTH, PEACE, FAMILY, FRIENDSHIP AND HAPPINESS FOR ALL OF YOU!!

English on TV!

Hello families!

Un recurs molt interessant, accessible per a tothom, és mirar la TV en anglès!!!

Aquí teniu dos enllaços interessants:

Alguns dibuixos i sèries que els vostres fills poden seguir fàcilment, ja que els coneixen en català o castellà, i que us recomanem són:

Per als més petits (Infantil i Cicle Inicial):

• PEPPA PIG
  • POCOYÓ

Cicle Inicial/ Cicle Mitjà:

• DORA THE EXPLORER
  • LITTLE PRINCESS
  • POSTMAN PAT
  • THE TRIPLETS (Les 3 bessones)

Cicle Mitjà/ Cicle Superior:

• SANDRA, THE FAIRYTALE DETECTIVE
  • KUNGFU PANDA
  • GEORGE OF THE JUNGLE
  • SPONGE BOB
  • LAZY TOWN
  • ARTHUR

Animeu-vos a fer servir aquests recursos quan tingueu temps! Val la pena, ja ho veureu!

EDUCACIÓ VIÀRIA A L’ESCOLA.

Hola a tots i totes!

Com cada curs el Servei Català de Transit ve a l’escola i ens prepara un circuit per aprendre a ser uns bons ciclistes.

Ens van recordar el significat d’alguns senyals i les precaucions que hem de prendre quan circulem per la carretera.

Després per grups vam posar a la pràctica totes aquestes normes de seguretat en un mini circuit que ens havien muntat al pati.

Alumnes de 5è.

Si ens voleu veure en acció, cliqueu a la foto.