Setmana 16 de gener

Bon dia famílies,

La setmana passada vam fer moltes activitats, a continuació us les expliquem .

A les propostes de la sala vam trobar: la sorra màgica que ens va cagar el Tió, la carretera amb uns cotxes que fan llum, imatges i nombres per relacionar quantitat-grafia, plantilles per fer grafismes i material d’hivern a la taula d’experimentació.

Dimarts al matí va venir el Miguel a fer-nos una xerrada sobre primers auxilis. Ens va ensenyar a quin telèfon havíem de trucar si teníem un emergència, ens va portar un casc de bombers i una jaqueta de policia i vam fer diferents jocs. Vam aprendre moltes coses i ho vam passar d’allò més bé.

Un altre dia vam trobar uns ous de gel amb uns dinosaures a dins. Volíem treure’ls i el gel estava molt dur, vam provar diferents maneres de trencar-lo i al final vam aconseguir-ho, ara tenim els dinosaures a la classe per jugar amb ells. Va ser una estona molt divertida!

Dijous vam explicar el conte de la Zebra Camil.la, ens va agradar molt. Animem a les famílies que encara no heu vingut a la tarda del conte a que us apunteu, ens encanta escoltar-vos.

A l’hora de plàstica hem pintat en un full de color negre amb diferents materials, ceres, plastidecors, guixos…Pensàvem que el blanc no es veuria, però hem descobert que a sobre del negre si que es veu.

Avui hem començat de nou, que passeu una bona setmana i abrigueu-vos que sembla que farà molt de fred!

1 comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>