Tornem a la carga desprès d’uns dies molt diferents!! I aquesta setmana hem estat jugant amb uns ocells molt simpàtics, el joc del “Raben Stapeln”, un joc de coordinació, de destresa manual, motricitat fina i molts colors!!
A la taula de lletres, continuem treballant el grafisme de les lletres i ara introduïm la relació entre la grafia i el seu so… hem passat uns dies molt divertits fent molts sons per distingir les diferents grafies!!!
Ala taula petita, ha arribat un extraterrestre, el Bip Bip, i ha desendreçat tots els mitjons, així que hem estat fent parelles de mitjons i els hem agafat amb pinces d’estendre la roba per tal que el Bip Bip no torni a fer de les seves.
A la catifa hem jugat a crear i construir potatos, hem col·locat ulls, braços, boques, orelles, peus, i fins i tot barrets, buosos bigotis i molts complements!
Fa temps que no parlem de la nostra sessió de musica, aquesta setmana hem treballat el so i el silenci amb les estàtues musicals i també hem caminat ràpid o lent depenent del temps i ritme de la musica. No us imagineu el que ens agrada fer música!!!!
Dons fins aquí la nostra setmana del Petit Tipi, espero que gaudiu molt dl cap de setmana, dels dies més llargs, i del bon temps!!!
SEMPRE SURT EL SOL
VANESSA


Moltes vegades ho penso i mai no em paro a escriure… Moltes gràcies Vanessa per fer aquest recull cada setmana. Suposo que pots imaginar-te la importància que tenen els teus resums i fotos per ajudar-nos a comprendre el dia a dia dels nostres infants i fer d’aquesta manera que el vincle familia-escola sigui molt més proper i real. Gràcies de tot cor i desitjem amb aquestes paraules encoratjar-te una mica més per a què continuis amb aquestes currades tan maques!
Gràcies Raquel per aquestes paraules tal boniques… En fas emocionar-me, només per això mereix la pena continuar endavant!
Ainssssss de veritat gràcies de tot cor ❤️