Hola habitants del Petit Tipi!!
Tornem una setmana més carregats de propostes i moltes sorpreses!!
Aquesta setmana hem pogut donar la benvinguda al nou habitant del Petit Tipi, el Matías!! L’hem rebut amb moltes ganes i il·lusió, i poc a poc va adaptant-se a la nostra bonica escola, ben segur que en poquetes setmana es comença a sentir com a casa!!
A la taula de les lletres hem estat buscant les lletres del nostre nom en una sopa de lletres i escrivint el nom!! La veritat es que tots som ja uns grans experts, fins al punt que quan hem acabat de fer el nostre nom molts habitats del tipi s’han atrevit a buscar les lletres d’alguns dels seus companys!!! Cada dia aprenem una cosa nova junts!!
La taula de nombres estava plena de plats i nombres, de punts i lletres… havien de relacionar dins de cada plat el nombre escollit, el plat del número u havien de buscar el número 1, la lletra U, un punt i la imatge amb un animal… i així fins arribar al 10!!! Ha estat molt divertit i hem passat una bona estona contant puntets i animals, però sempre ens sortim molt bé de tots aquests reptes nous!!
Bales (canicas), pinces i motllos de la banyera… això ens hem trobat a la taula petita aquesta setmana… havien de agafar les bales fent servir les pinces i posar-les dins dels motllos de la banyera… una gran activitat per treballar dits prims i la concentració, jajaja fins i tot la Monica es va animar a intentar-lo amb nosaltres jajajaja!!
La construcció d’aquesta setmana ha estat plena de colors, hem proposat unes construccions de fusta amb colors translúcids i hem estat mirant i barrejant colors, una nova descoberta al tipi, ara estem desitjant poder provar de fer-ho amb pintura jajajaja…
A la nostra sessió de plàstica seguim treballant a partir de l’artista Yayoi Kusama (cliqueu per saber més) aquesta vegada hem decorat el nostre retrat amb molts gomets de colors… endevineu la forma d’aquests gomets?? Serien quadrats o triangles o cercles? Vull veure les vostres respostes als comentaris!! No us oblideu que passo llista jajajaja!!
El conte d’aquesta setmana ha estat “Max i els superherois” (cliqueu per veure el conte), aprofitant el dia de la dona hem volgut explicat aquest divertit conte als infants… Al Max el fascinen tots els superherois, però en té un de preferit. En realitat, es tracta d’una superheroïna: Megapower! Ella és valenta, pot programar computadores i desactivar bombes, té ultra visió i una força descomunal… Però el millor de tot és que Megapower és diferent dels altres superherois, i el Max sap molt bé per què, ella és la seva mare….
I fins aquí la nostra setmana!! Gaudiu molt del cap de setmana en família i no us oblideu de contestar a la pregunta!!!
Petonets de maduixes amb nata!!
Sempre surt el sol,
Vanessa


Tractant-se de la Yayoi Kusama els gomets eren estrelles! (Es broma, segur que eren cercles). Bon cap de setmana 😉