Comencem Maig

Hola, hola!

Sou conscients del pas del temps? Fa poc començàvem un curs nou, especial i diferent, tant per ser el primer a l’escola Mediterrània, com per ser un curs atípic i ple d’incerteses… De vegades no ens adonem de la rapidesa del temps, per això us recomano que feu una ullada a les fotos de principi de curs, segur que trobeu diferències en els vostres nens i nenes!

Després d’aquesta nostàlgia que m’ha envaït… ens centrem en el present i en la de coses que saben fer aquests infants!

Us deixo les propostes de la setmana:

  • Joc ratolí i formatges: per relacionar la grafia amb la quantitat dels números. Hem jugat amb els números, hem escollit un formatge i hem de posar el nombre de formatges que ens indica. Hem aprofitat per treballar l’ordre de la seqüència numèrica, 1, 2, 3, 4… podeu practicar en qualsevol ocasió, quan pugeu escales, comptant pedres, coberts…
  • Pissarretes: en aquesta ocasió hem utilitzat la part de color negre, per dibuixar amb guixos de colors.ç
  • Espelma de la primavera: l’hem acabat de guarnir, us ha agradat? És una espelma que podem mirar quan ens volem calmar, sempre i quan l’encengui un adult.
  • Carreteres i cotxes: seguint les formes de les carreteres, els cotxes podien fer recorreguts; de vegades es formaven caravana de cotxes!
  • Joc d’equilibri: amb unes peces de colors i uns daus, tirem el dau i posem una peça del color que ens indica el dau, mantenint l’equilibri de l’estructura.
  • Construccions, cuineta, tipi, contes…      

Ah, aquesta setmana hem tingut una sorpresa! Ha aparegut un visitant al nostre hort, un eriçó! L’hem vist i qui ha volgut l’ha pogut tocar, abans de portar-lo cap a la muntanya, on segur que estava la seva família.

Gaudiu de les fotos, compartint moments amb els vostres petits i petites!

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>