Setmana 30 de setembre

Bon dia,

Aquesta setmana a la nostra sala hem trobat les següents propostes: unes casetes per classificar paraules segons la lletra per la que comencen, una altra en la que havíem de pintar fletxes segons un model, pius, el tren de fusta. les pedres amb plantilles per construir i el  mercat.

També hem après la dita del mes d’octubre i hem realitzat una activitat per a treballar-la.

A l’hora de plàstica hem preparat bolests i fulles per a decorar la classe,  decorat-los  amb paper de seda i  envernissat-los després.

A més com cada setmana hem gaudit molt a l’hora de psicomotricitat i també a la de música.

Avui ja és divendres, ara toca descansar i agafar forces per tornar dilluns amb les mateixes ganes de descobrir i aprendre de sempre.

Bon cap de setmana!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>