Hola familíes,
Us expliquem el que hem fet els/les habitants de la Caseta de l’arbre aquesta setmana.
A les propostes de la sala podíem fer sopes de lletres a la taula de lletres, construir amb les peces de fusta i vidres de colors, fer trencaclosques, jugar al mercat, continuar experimentant amb els llegums i els fruits secs i a més tots i totes havíem de passar per la taula de nombres a realitzar unes sumes.
Dimarts a la tarda, la Mònica ens va explicar un conte ple de misteri que ens va agradar molt. Després vam anar al pati de primària a jugar al castell i a futbol, ens encanta estar allà!
El nostre cuiner de la setmana ha estat el Xavi que ens ha preparat uns burritos salats i uns de dolços amb un aspecte molt bo.
Divendres a l’hora de plàstica, hem començat a treballar un nou pintor Vicent Van Gogh. La primera obra que hem vist ha estat “Els girasols” i n’hem fet un amb pipes i estampant les fulles amb pintura. La setmana vinent els acabarem, però de moment ens estan quedant molt bonics.
Ens tornem a veure dilluns, bon cap de setmana!

