El passat divendres 9 de maig va tenir lloc la 17a fira de Sant Ponç de l’escola Mediterrània, activitat subvenció der l’Ajuntament de Viladecans. Va ser una tarda molt bonica on tots els nens i nenes de l’escola van poder gaudir dels tallers juntament amb les seves famílies. Però a més dels tallers, Sant Ponç sempre ve ple d’activitats diferents:
Un grup de mamis i àvies van participar al taller “flower power” de la Macarena on van aprendre l’art japonès d’arreglos florals Ikebama, van deixar volar la seva imaginació i van crear composicions molt maques.
Els concursos de disseny del cartell (a 6è), de disseny de la bossa, de pastissos i de fotografia ens van portar delícies per tots els sentits… demostrant un any més que la gent de la Mediterrània tenen una gran sensibilitat artística.
No ens hem d’oblidar dels encarregats d’obrir la festa: els nens i nenes de 4t amb la seva batucada, que va ajudar a començar la tarda amb molt de ritme i alegria.
De tot el que vam viure aquest any a Sant Ponç us deixem un petit resum en imatges per record (al següent article).
VISCA SANT PONÇ!!!



Un Sant Ponç molt especial, tan de bo aquest esperit i aquestes festes continuïn encara que canviï el nom de la nostra Escola Mediterrània, amb la Mediterrània sempre al cor.