Fotos divertides

El dia del festival de Nadal, a la pantalla de darrere de l’escenari de l’Atrium podia veure´s un video amb fotos dels nens i nenes de 4tA, hi ha fotos molt xules i com que sé que alguns/es de vosaltres les voleu, aquí teniu el… Llegeix més»

Postal de Nadal 15-16

Aquesta ha estat la postal escollida aquest any per fecilicitar-vos les festes. Des de l’escola Mediterrània us desitgem bon Nadal i molt bon any nou!!!! Gràcies per compartir amb nosaltres un any més.

Stop Soroll, fem salut!

El passat dia 30 de novembre,els i les alumnes de quart  vam realitzar a l’escola aquesta l’activitat que tractava sobre l’intensitat de sons i sorolls. Vam estar mesurant dintre i fora de la classe en diferents situacions. Vam intentar aconseguir el silenci absolut, però va resultar ser impossible. Vam… Llegeix més»

CELEBREM LA CASTANYADA!!

AQUEST DIES HEM ESTAT CELEBRANT LA CASTANYADA A L’ESCOLA: HEM FET PANELLETS, HEM APRÈS LA CANÇÓ “LES CASTANYES PETEN, PETEN!”, HEM PINTAT UNA CASTANYERA, I PER ACABAR LA FESTA HEM REBUT UNA VISITA MOLT ESPECIAL, LA CASTANYERA EN PERSONA I UNA AJUDANT CASTANYERA HAN… Llegeix més»