CELEBREM EL NADAL!

ELS ÚLTIMS DIES DEL TRIMESTRE VAM CELEBRAR EL NADAL COM CAL: VAN FER MANUALITATS PER DECORAR CASA NOSTRA, VAN VENIR ELS REIS MAGS A VISITAR-NOS, VAM CANTAR NADALES, VAM CAGAR EL TIÓ I PER ACABAR VAM FER UNA FESTETA AMB PICA-PICA I MÚSICA PER BALLAR.
AQUI… Llegeix més»

ELS PRIMERS RACONS DELS NANS

ELS NANS HEM TREBALLAT FORÇA DURANT EL PRIMER TRIMESTRE, I UNA DE LES COSES QUE MÉS ENS HA AGRADAT FER SÓN ELS “RACONS”, HEM FET UN RACÓ DE LLETRES ON HAVÍEM DE PESCAR LLETRES PER CONSTRUIR EL NOSTRE NOM, UN ALTRE RACÓ DE NÚMEROS, ON… Llegeix més»

Lectures rítmiques

Qui vulgui, ara que vénen uns dies de festa, pot donar-li un cop d’ull a les lectures rítmiques que treballarem el trimestre vinent i llegir-les, picar-les o cantar-les… Bon Nadal a tothom!!!!

Drum pad machine

Hola! aquí us deixo l’enllaç per poder descarregar l’aplicació “Drum pad machine”. Així aquestes festes podeu jugar i ensenyar-nos a la tornada de vacances les vostres creacions!

ROLE PLAY

Us deixo l’enllaç perquè pugueu veure els nens i nenes de 4tA a la classe d’anglès. Estem fent teatre i aquesta setmana hem improvitzat petites escenes.  Cliqueu a la imatge per anar al bloc “Word Salad”; allà trobareu el video….

Santa Cecília

Hola a tots i totes! El passat Divendres 21 de Novembre vam celebrar Santa Cecília. Com ja sabeu, gràcies a la col·laboració de l’escola Miquel Martí i Pol que ens cedeix un dels seus espais, els alumnes de l’escola van oferir una petita actuació a… Llegeix més»