SMARTCLASSROOM

La Smartclassroom ja està inaugurada!

Us presentem la nova aula de l’escola, una aula polivalent que  serà utilitzada per tots els infants de l’escola, des d’EI3 fins a 6è, per a realitzar activitats diverses segons l’edat, on destaquen les activitats de robòtica.

Aquest nou espai ha sorgit gràcies a un projecte de l’Ajuntament de Viladecans en el qual han participat vàries escoles del poble.

Durant el curs 2019/2020 es va iniciar el projecte amb molta il·lusió. Es va crear un grup impulsor format per alumnes de cicle superior de l’escola, famílies dels infants i mestres del centre. Aquest grup va participar en vàries sessions on, juntament amb les altres escoles i amb les orientacions del professionals, es va anar dissenyant la nova aula.

Desafortunadament, la pandèmia va aturar el projecte i el nostre disseny va romandre dins d’un calaix una bona temporada.

Aquest curs 2021/2022 es va reprendre l’activitat i durant les vacances de Nadal es van realitzar les obres necessàries per  començar a donar forma al nou espai.  Es va tirar un envà per a unir dues aules i aconseguir així un espai gran i lluminós.  Es va canviar la il·luminació i es va instal·lar terra de parquet, molt més càlid i acollidor.

Per acabar, durant el segon trimestre del curs s’ha anat incorporant el mobiliari: taules  de diferents formes que permeten una fàcil mobilitat per a realitzar diverses agrupacions de l’alumnat, cadires còmodes, sofàs, pufs i coixins, armaris i un gran monitor interactiu de 75”. El resultat és una aula amb dos espais clarament diferenciats on poder treballar, mirar contes/llibres, fer xerrades, etc.

Us deixem tot un seguit de fotografies on podreu observar diferents parts del procés.