Cursa solidària 2019

Salutacions famílies i alumnes de la nostra escola.

Al igual que hem anat fent aquests darrers cursos ja arriba l’hora de fer kilòmetres de solidaritat

“Cursa Solidària”

Us animem a participar a tots el proper  dimecres  27 de març

Els interessats us podeu dirigir als mestres d’EF (Ferran o Marina), a través de l’agenda, tant per vindre a córrer amb els vostres fills/es, com per fer de punts de control.

Els horaris de les curses són els següents:

9’30 – 10’45:  P4 i P5 amb Cicle Superior

11’30 – 12’20 : Cicle Inicial i MItjà

Com ja sabeu, l’objectiu és conscienciar i ajudar a infants que no tenen les mateixes possibilitats i oportunitats que els nostres nens i nenes, per la qual cosa uns dies abans hi haurà a la vostra disposició unes guardioles on podreu deixar els vostres donatius.

Qualsevol aportació, per mínima que feu, serà ben rebuda i beneficiosa.

Aquest curs com la majoria que hem realitzat la cursa és a favor de l’ONG “Save the children”.

Moltes gràcies a tots/es, us esperem.