SEGONA MOBILITAT ERASMUS: JOB SHADOWING A ITÀLIA.

Des del 17 fins al 20 d’octubre d’enguany, hem dut a terme la segona mobilitat del projecte Erasmus+. En aquest cas, dos membres de l’equip del Marta Mata hem realitzat una experiència de “Job shadowing”, consistent en l’observació de la tasca docent en metodologia CLIL. L’experiència ha tingut lloc en dos centres italians situats a la regió d’Úmbria, al centre del país, a uns 120 km de Roma.

Hem treballat en dues escoles ben diferenciades, una de caire rural, a Montefranco, amb uns 60 alumnes; l’altra, a la ciutat de Terni, comparable en nombre d’alumnes a la nostra escola.

Alumnes i mestres de l’escola de Montefranco durant la nostra visita.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *