1r PREMI VILAWATT

El curs 20-21 l’alumnat de 4t va participar al projecte d’estalvi energètic VILAWATT.

Estem molt contents perquè ens han atorgat el primer premi :

“D’EFICIÈNCIA ENERGÈTICA I MITIGACIÓ DEL CANVI CLIMÀTIC, EN LA MODALITAT PROGRAMA COMUNITAT EDUCATIVA EFICIENT ENERGÈTICAMENT PER A L’ANY 2021”.

L’alumnat va realitzar un diagnòstic i un inventari energètic a través de l’observació i emprant aparells de mesura cedits per la diputació (luxímetres, termòmetres, mesuradors del consum de cada aparell electrònic…)

Un cop realitzades aquestes accions els nens i nenes van proposar diferents millores per afavorir l’estalvi energètic a l’escola, amb aquest premi podrem aplicar moltes de les millores proposades.