LES CLASSES D’I4 JA TENIM NOM!

A l’educació infantil, a la nostra escola, cada classe tria un nom. El nom escollit serà treballat durant tot el curs fent servir la metodologia dels Projectes de Treball.

Partint dels interessos dels infants, cada nen/a pensa un possible tema d’estudi i el presenta als companys/es.

Proposta del Jon per al nom de la classe.

Una vegada tots els infants han fet la seva proposta, fem una votació. Cada nen/a pot emetre dos vots.

La Lola votant

Els resultats són els següents:

La classe d’Ei4A som La Patrulla Canina!

La classe d’Ei4B som la classe dels Gats i les Gates!

Amb aquests murals introduïm els nens i les nenes en la interpretació d’un gràfic de barres. Aquest contingut el treballem de forma recurrent durant tot el curs, per exemple, en el recull que fem mensualment del temps atmosfèric.

Aquesta activitat és el tret de partida dels nostres Projectes de Treball.