ESTUDIEM HISTÒRIA: LA PREHISTÒRIA

Els nens i les nenes de 4t. estem estudiant LES EDATS DE L’HOME. En concret farem un viatge en el temps i aprendrem moltes coses sobre : LA PREHISTÒRIA, L’EDAT ANTIGA ( ROMA) I L’EDAT MITJANA.

Hem fet uns tallers a l’escola i també anirem a la biblioteca de Viladecans a cercar informació per ser uns experts viatgers del temps.

A continuació presentem 3 videos, on  podem conèixer la vida durant la prehistòria.

Atenció nens i nenes!! Poseu molta atenció, que us farem algunes preguntetes a l’escola, a veure si els heu entès bé.

VIDEO DEL PALEOLÍTIC                     VIDEO DEL NEOLÍTIC           VIDEO DE L’EDAT DELS METALLS

VIDEO: 5 COSES DE LA PREHISTÒRIA

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *