Els Nostres Projectes

A l’educació infantil a la nostra escola treballem per Projectes, una metodologia respectuosa amb el ritme dels infants i que els fa protagonistes del seu aprenentatge.
Aquest curs, l’alumnat d’Ei3A ha decidit de forma democràtica treballar en el projecte dels .

Després de posar en comú els coneixements previs i de formular preguntes sobre allò que ens interessa investigar, ens hem posat per feina.
A través del treball per projectes apropem els infants al mètode científic de coneixement, ensenyant-los les bases de la recerca. Les fonts d’informació, per tant, són un punt molt important del treball per projectes.
Hem descobert que la música que ballen les princeses i els prínceps a les pel·lícules es diu vals.
L’hem après a reconèixer i ens hem posat en contacte amb la:

La Marta és una ballarina experta en vals que tenim la sort que dóna classes de música i dansa a la nostra escola.

Infants d’Ei3A escrivint per parelles un correu electrònic a la Ballarina Marta que ha acceptat la nostra invitació i avui ha vingut a fer-nos una classe de vals.

Heu vist mai una cosa més dolça que els meus nens/es ballant el vals?

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *