Cloenda Sharing To Learn

El passat 23 de maig es va celebrar a l’escola Montserratina la Cloenda de l’activitat Sharing To Learn d’aquest curs.  L’acte va aplegar una representació institucional, amb la presència de la inspectora Sra. Lourdes Felip i el coordinador de l’activitat a la zona de Viladecans i Sant Climent, tots els Language Assistants dels diferents instituts de Viladecans conjuntament amb els seus professors, i els mestres i direccions de les escoles de primària participants.

Es va agrair la bona feina feta, amb un petit reconeixemnet i l’entrega dels diplomes de participació als Assistants, als seus instituts i a les escoles de primària.