Xerrada dels Mossos d’Esquadra per a les famílies

Hem iniciat aquest curs amb molta energia i amb la voluntat d’oferir a les famílies l’oportunitat de participar en xerrades tant importants com són, per exemple, els perill d’internet i les xarxes socials. Totes sabem que les nenes i els nens de l’escola estan exposades a aquests perills i que passen moltes hores davant dels diferents dispositius que donen accés a les xarxes i a les seves aplicacions com per exemple Tik Tok, Instagram, Facebook, Whatsapp, etc. A vegades per mal ús i a vegades de forma involuntària, els infants es poden trobar amb informacions i contingut desagradable i no adequat per la seva edat.

El passat dijous 13 d’octubre els Mossos d’esquadra van venir a l’escola en horari de 15h a 17h per parlar-nos d’aquests perills i per saber com podem gestionar algunes situacions que vivim a les nostres cases en relació a les xarxes socials i internet i també a les hores que hi dediquem. Ens van explicar casos reals de persones que han viscut situacions complexes i ens van donar eines per aprendre a gestionar millor aquests aspectes.

Va ser una trobada molt profitosa i des de l’escola ja tenim més xerrades programades de les quals us informarem en breu, per tal de que pugueu apuntar-vos-hi i participar-hi. Des de l’escola creiem que és molt important la vostra presència en aquestes trobades i us animem a venir.

Seguim treballant per l’educació de tot l’alumnat i per a construir un futur millor!