Santa Cecília 2020

Hola a tothom! La cel.lebració de Santa Cecília ens ha portat molta música i algunes sorpreses…

Les portes decorades amb una clau de sol ben especial, feta amb les mans dels nostres alumnes, amb dibuixos musicals i on hi podem llegir la diversitat de preferències musicals.

A més a més, com ja vau escoltar, hem gaudit d’una gran varietat de músiques a les entrades i sortides de l’escola. Que ens ha animat i donat molta alegria!

Al llarg de tota la setmana hem pogut veure i escoltar uns vídeos molt especials que alguns alumnes i mestres ens han fet especialment perquè els poguessim compartir, gaudir i ballar!

I per tancar la festa hem gaudit de l’espectacle de la companyia Patawa ” Els instruments marxen de festa”, on mitjançant la història d’un follet i una festa Major ens mostren diversos instruments tradicionals catalans i també ens fan ballar i passar-ho d’allò més bé.

MOLTES GRÀCIES A TOTS I FINS LA PROPERA!