UKELELÉ UKELELÀ A CICLE MITJÀ!

Els i les alumnes de 4t A i 4t B de primària han iniciat emocionadíssims aquest mes de gener, des de  l’àrea de música, la introducció a la pràctica d’ un nou instrument  motivador, atractiu, divertit i amb un so únic i agradable: l’UKELELE!!

Aquest any és el primer en que aquest instrument s’introdueix al Cicle Mitjà, més concretament a 4t de primària.

Aquests primers dies ens han servit per “apadrinar” cada alumne/a el seu ukelele i saber com afinar-lo.  Hem treballat la posició de tocar i  la posició de descans i com tenir cura i higiene del seu instrument, Hem conegut el seu orígen i hem practicar el punteig tocant   la nostra primera cançó amb cordes a l’aire : ” La puça saltarina” que justament és el què significa ukelele en hawaià!!

Amb moltes ganes seguirem aprenent-lo a tocar!!