LA FESTA DE NADAL CURS 23/24

Els últims dies d’aquest primer trimestre hem realitzat diferents activitats entorn a la festa de Nadal.

El dilluns 11 de desembre va arribar el tió a diferents classes , així es va iniciar la màgia del Nadal a l’ escola. Espectacles musicals de nadal , tallers de plàstica , decoració del hall de l’escola, aprendre un poema de Nadal … en definitiva gaudiment d’ aquesta festa especial. Tots els nens i nenes de l’escola tenen un fanalet per portar el dia 5 de gener per la rebuda dels reis d’ orient tot cantant la cançó “La nit de Reis”. La visita de dos patges reials va provocar els somriures i les emocions més intenses. L’amic invisible i fer cagar el tió ens va portar alegria, amor i felicitat. Quina coca i xocolata més bona que vam esmorzar! Ara només toca acomiadar aquest any 2023 i desitjar a tothom un feliç 2024!