Jornades Setmana Europea de la Mobilitat

Del 16 al 22 de setembre se celebra a Catalunya la Setmana Europea de la Mobilitat que promou hàbits de mobilitat més sostenibles, segurs i saludables com són els desplaçaments a peu, en bicicleta, en transport públic o amb vehicle elèctric.

Coincidint amb aquesta Setmana Europea de la Mobilitat, se celebraran a l’escola unes jornades de dos dies (21 i 22 de setembre), organitzades per agents de la Guàrdia Municipal del municipi, per promoure la mobilitat segura, saludable i sostenible. Aquestes jornades afecten a tot l’alumnat, tot i que els tallers estaran destinats a l’alumnat d’Infantil. L’organització de les jornades és la següent:

Dijous, 21 de setembre de 2023

• Alumnat d’Infantil: Taller audiovisual d’educació viària i mobilitat segura.
  • Alumnat de primària: Breu xerrada informativa per tal de difondre i conscienciar sobre la importància de participar en la Setmana Europea de la Mobilitat.

Divendres, 22 de setembre de 2023

• Alumnat d’Infantil: Taller per conèixer els cotxes patrulla i circuit de bicicletes i patinets. Entrega de diplomes de participació.
  • Alumnat de primària: Desplaçament a peu, en bicicleta, en patinet o en transport públic de casa fins a l’escola.

Des de l’escola us demanem que el divendres 23 de setembre els nens i nenes vinguin a l’escola a peu, en bicicleta, patinet o en transport públic per tal de promoure la mobilitat segura, saludable i sostenible. Aquest dia trobareu tallat el principal carrer d’accés a l’escola (Av. Guillem de Montoliu) Els nens i nenes que vinguin amb bicicleta o patinet podran deixar-les a les aules.

Si teniu qualsevol dubte sobre les jornades de Mobilitat no dubteu en consultar-nos.