ENIGMA MUSICAL

Benvolgudes famílies… JA HA TORNAT L’ENIGMA MUSICAL!

Friends gif. Lisa Kudrow as Phoebe and Jennifer Aniston as Rachel jump up and down, smiling and clapping their hands exuberantly at something offscreen.
Aquest curs us portem alguna novetat, perquè aquesta vegada també hi haurà categoria d’adults! Sí, sí, ho heu llegit bé. Aquest curs els pares i mares, tietes i tiets, avis i àvies… esteu convidats a participar. Això sí, les preguntes seran més complicades. :mrgreen: I evidentment… també tindreu premi!!!

Va, que això ja comença!

ENIGMA PETITS MÚSICS (1r, 2n i 3r): Quina cançó de les que escoltem surt el nom d’una nena?

ENIGMA MÚSICS JUVENILS (4t, 5è i 6è): Quina cançó de les que escoltem és del gènere K-POP?

ENIGMA MÚSICS SENIORS (Adults): La cançó Popular de Mika i Ariana Grande, és una versió d’una cançó que surt en un musical. Quin musical és?

IMPORTANT: Envieu la resposta a sarai.martinez@escolalledolapobla.cat o la porteu escrita en un paper. NO L’ENVIEU PER DINANTIA

⌛Teniu temps fins divendres a les 17.00 h, no s’acceptaran respostes enviades després d’aquest límit ⏳

🤗No oblideu posar NOM, COGNOMS i el CURS🤗

Les cançons que escoltem aquesta setmana són:

CANÇÓ DE L’ENTRADA DEL PRIMER TORN: Cupid de Fifty Fifty

CANÇÓ DE L’ENTRADA DEL PATI: OLIVIA dels Tyets