Salut

• Cau avisar per escrit ath tutor se cau préner medecines, atau coma era dosificacion que les cau dar (sonque tàs mainatges de minjador).
  • S’ avisarà per escrit deth nòm dera medecina e dera dosificacion qu’a de préner. Era normativa mèrque que non se pòt balhar medicaments as mainatges se non van acompanhadi des instruccions e dera recèpta medica corresponenta.
  • Jamès se balharàn es medicines as escolans. Les cau entregar en man ath tutor corresponent.
  • En cas de contagi de malatiues infectocontagioses (Polhs, varicella, conjuntivitis…) er escolan demorarà en casa enquià qu’eth servici de pediatria ac aconselhe e se comunicarà ath centre .
  • Cau advertir ath tutor se er escolan patís bèra malautia o ben se pren bèth medicament en casa. Tanben se a intolerancies o ben allèrgies.
  • Cau extremar es precaucions en entrar en estudi es adults, dispausam d’alcohol tà lauar-se es mans ena entrada.

antibacterial-300x300