6è “La convivència a través de la política”

L’alumnat de 6è després de treballar en equip per generar bones propostes per tal de millorar la convivència entre nosaltres ha exposat davant de tota la classe el seu projecte. Finalment, s’ha constituït una mesa electoral i s’ha procedit a la votació de la proposta més interessant. Evidentment, s’ha elaborat una llista del cens electoral incloent el personal de l’escola. D’aquesta manera han viscut en primera persona unes eleccions i han treballat en equip la convivència utilitzant aplicacions digitals.

Han fet molt bona feina! Vols veure-ho? Fes clic aquí!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *