Projecte eTwinning

El programa eTwinning és una iniciativa de la Comissió Europea, que forma part del conegut programa Erasmus+eTwinning té com a objectiu afavorir agermanaments escolars i projectes col·laboratius entre centres de diferents paísos a través de la seva plataforma digital.

Els projectes eTwinning són treballs col·laboratius entre dos o més centres educatius europeus a través d’una plataforma en línia anomenada TwinSpace i l’ús de les noves Tecnologies de l’Informació i la Comunicació (TIC). Es tracta que els alumnes utilitzin la llengua anglesa i realitzin un intercanvi cultural a través de diferents activitats: textos, vídeos, fotos, videoconferències, fòrums, jocs, etc.

Des de la nostra escola, s’ha elaborat el projecte eTwinning “English Without Borders” que es portarà a terme juntament amb els centres Bedriye ve Kadir Uysal Ortaokulu de Turquia i ICS 3 Il Tessitore di Schio d’Italia.

Aquest projecte té com a objectius principals:

– Promoure contextos comunicatius reals per l’aprenentatge i l’ús significatius de la llengua anglesa.

– Utilitzar les TIC com a mitjà de comunicació.

– Fomentar les metodologies actives en l’aprenentatge d’una llengua estrangera.

– Conèixer, valorar i respectar trets culturals d’altres països.

Volem destacar que la mestra d’anglès, Ruth de la Fuente, ha estat guardonada amb el segell de qualitat eTwinning pel projecte “English Without Borders” que va portar a terme el curs 21-22.

Aquí podeu visualitzar el certificat del segell de qualitat projecte-etwinning