6è. El nostre record per l’escola!

En iniciar aquest últim curs l’alumnat de 6è tenia un repte! Fer un mural a una paret de l’escola. Es van fer diferents propostes, una preselecció i després es va demanar la col·laboració de l’alumnat i professorat de l’escola perquè ens ajudessin a escollir el disseny que més agradava.

Un expert ens va assessorar, en Carlos Luna, pare d’una alumna de 6è, que va venir a l’escola per aconsellar-nos de com pintar el mural. Ens va explicar que la seva empresa s’ha heretat de pares a fills i que ja eren 4 generacions!

Gràcies a la seva visita vam poder fer una llista dels materials que necessitàvem per poder començar i acabar!

Voleu veure el procés, feu clic aquí!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *