5è Comencem les assemblees d’aula

Tots els cursos de primària (de 1r a 6è) hem començat a fer assemblees d’aula. L’objectiu és iniciar processos de participació entre alumnes, equip docent i equip directiu per tal que l’escola sigui un espai de tothom i per a tothom.

Per tal de dinamitzar l’assemblea, a 5è vam establir diferents rols. Així, ells mateixos gestionaven el funcionament del debat: es donaven el torn de paraula i apuntaven les propostes i els acords a l’ordinador.

En aquesta primera ocasió, l’almnat va fer una llista de propostes de millora per a l’escola. Aquestes van ser exposades a l’equip directiu a través de les delegades i delegats d’aula (escollits pel seu grup).

Han sortit moltes propostes i tot l’alumnat s’hi ha mostrat molt engrescat i motivat. De ben segur que al llarg del curs les assemblees d’aula esdevindran motors de canvi escolar i social, a través de la implicació i participació de tothom.

Aquí teniu les imatges .

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *