5è _ PROJECTE ANEM SOBRE RODES…I SORTIDA AMB BICICLETA A ELS ESTANYOLS DE MAS MARGALL

Aquest trimestre l’alumnat de cinquè ha treballat el projecte Anem sobre rodes a les classes d’Educació Física. El projecte ha sorgit arran d’una proposta de  sortida amb bicicleta per anar a visitar els Estanyols de Mas Margall,a Avinyonet de Puigventós, i estudiar la fauna i flora tan dels estanyols com del riu Manol.

A partir d’aquí es va involucrar l’àrea d’educació física per treballar el coneixement de la bicicleta. L’alumnat va haver de portar un dia la bicicleta a la classe d’Educació Física i es van fer activitats i un circuit vial amb aquest mitjà de transport. A més a més, vam tenir l’oportunitat, gràcies al banc de recursos de famílies, que ens vingués en David, de la botiga i taller Surià bicis, de Figueres, a explicar-nos els components i el funcionament de la bicicleta i a ensenyar-nos a com fer un bon manteniment de la bicicleta. També ens va ensenyar aspectes tècnics senzills com poden ser: ajustar els frens, canviar una punxada de roda, tornar a posar la cadena quan s’ha tret, etc. I per englobar tots els aspectes relacionats amb la bici, va venir la guàrdia urbana del poble a fer una xerrada sobre l’ús de la bicicleta a la via pública.

El projecte va culminar amb la sortida amb bicicleta fins els Estanyols de Mas Margall i una bona banyada al riu Manol.

Si en voleu veure algunes imatges feu CLIC AQUÍ

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *