Com treballem les ODS a l’escola?

Durant aquest curs, les nenes i nens de l’escola treballen, cada setmana, les ODS mitjançant diferents tallers i experiències vivencials. Per dur a terme tot aquest procés, els alumnes de cada cicle s’han barrejat amb companys i companyes d’altres classes per tal de crear cohesió i així poder-se conèixer millor.

Què són les ODS? Els Objectius de Desenvolupament Sostenible constitueixen una acció global per tal de posar fi a la pobresa, protegir el planeta i millorar la vida i les perspectives de les persones que l’habiten. En total, existeixen 17 grans objectius. (Si vols saber-ne més informació, clica aquí)

Com els treballem? Els alumnes es barregen amb altres companys i companyes del mateix cicle i duen a terme activitats, experiències i tallers que permeten conscienciar-los sobre la importància de fer passos per aconseguir que el món sigui millor en tots els sentits.

Durant aquest curs treballarem tres objectius diferents, un a cada trimestre:

1r Trimestre 17. Aliança pels objectius
2n Trimestre 5. Igualtat de gènere
3r Trimestre 13. Acció climàtica

Vols veure’n algunes imatges? A continuació pots escollir o veure el treball realitzat a cadascún dels cicles/etapes!

Infantil Primària: Cicle inicial Primària: Cicle mitjà Primària: Cicle superior

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *