REUNIÓ INICI DE CURS C1

Benvolgudes famílies,
El proper dijous, 10 de setembre, farem la reunió informativa d’inici de curs dels i les alumnes de P5 i 1r. En els quadres adjunts hi trobareu l’hora de la reunió del vostre grup i el lloc on es durà a terme, també per quina porta haureu d’entrar.
En la mesura del que sigui possible, us demanem la vostra assistència. Serà en grups de màxim 10 persones i amb les mesures higièniques i de seguretat que ens venen donades pel departament.
En cas de no poder assistir, penjarem tota la informació a la web.

Moltes gràcies.

Les mestres de C1

REUNIÓ INICI DE CURS C2

Benvolgudes famílies,
El proper dimecres, 9 de setembre, farem la reunió informativa d’inici de curs dels i les alumnes de 2n i 3r. En els quadres adjunts hi trobareu l’hora de la reunió del vostre grup i el lloc on es durà a terme, també per… Llegeix més»

REUNIÓ INFORMATIVA DE P4.

Benvolgudes famílies,
El proper dilluns, 7 de setembre, farem la reunió informativa pels alumnes de P4. Mireu el quadre adjunt on hi trobareu l’hora de la reunió del vostre grup i el lloc on es durà a terme.
En cas de no poder assistir, penjarem tota la informació a la web.

Moltes gràcies.

Les mestres d’educació Infantil

10 ANYS D’ESCOLA

Les nens, els nens i les mestres de C1 no volíem acomiadar el curs escolar sense celebrar els 10 any d’escola, tot i el confinament. És per això, que hem fet aquests pastissos tan originals. PER MOLTS ANYS ESCOLA LES ARRELS!

ÚLTIMA SETMANA DE RÀDIO ESCOLA
Del 15 al 19 de juny

Durant tota la setmana les escoles fan un COMIAT a la Ràdio amb un desig i una cançó representativa.
EL comiat de Les Arrels s’emetrà el divendres 19 de juny.
Gràcies famílies per la vostra participació.
Si us… Llegeix més»

SETMANA DEL 8 AL 12 DE JUNY
Una setmana més, tornem a Ràdio Salt.

DILLUNS 8:  CÀPSULES MUSICALS6è Capítol d’història de la música: El Romanticisme (Izan i Noemí de 6è)
DIMECRES 10: CÀPSULES MUSICALSLa música a les pel·lícules Disney (Robert i Andrei M)

DIJOUS 11: Respostes a: Què… Llegeix més»

SETMANA DE L’1 AL 5 DE JUNY
Una setmana més, tornem a Ràdio Salt.

DILLUNS 1:  CÀPSULES MUSICALS 5è Capítol d’història de la música: El Classicisme (Nerea, Andreu i Nil).
DIMECRES 3: CÀPSULES MUSICALS Descobrint l’humor musical de Leroy Anderson (Robert i Andrei M)

DIJOUS 4: Respostes a: Quin és… Llegeix més»

SETMANA DEL 25 AL 29 DE MAIG
Una setmana més, tornem a Ràdio Salt.

DILLUNS:  PROGRAMA ESPECIAL 1 MES, amb la participació de mestres i nens i nenes de la nostra escola.

DIMECRES: CÀPSULES MUSICALS 4t Capítol d’Història de la música: El barroc (Roger, Nil i Sergi de 6è). ENGLISH CORNER La Martina de 2n-3r “Months of the year” i en Ricard de 4t-5è “Spring poem”.

DIJOUS: Respostes a: Com creus que serà la tornada a l’escola?

DIVENDRES: CÀPSULES MUSICALS L’aigua a través de la música (Andrei M i Robert 4t 5è B).

Podeu accedir a l’arxiu sonor dels programes emesos a:

Aquest programa pot variar segons les necessitats i el temps disponible a Ràdio Salt.

Fem Ràdio! Fem Escola!

RÀDIO S’COOL SETMANA DEL 18 DE MAIG

Una setmana més, tornem a Ràdio Salt.

DILLUNS:  CÀPSULES MUSICALS: 3r capítol Història de la Música: El Renaixement (Ekaterina i Jennifer)

DIMARTS: PROGRAMA ESPECIAL 1 MES. Cançons dedicades i respostes al confinament.

DIMECRES: CÀPSULES MUSICALS: Música de pel·lícula: Harry Potter/John Williams (Andrei M i Robert). ENGLISH CORNER L’Ariadna i la Judith Oya llegiran el conte “Brown Bear”. Cançons dedicades.

DIJOUS: Cançons dedicades. Quin és el racó especial de casa teva?

DIVENDRES: CÀPSULES MUSICALS: Emociona’t amb la música. Cançons dedicades.

RADIO S’COOL

Una setmana més, tornem a Ràdio Salt.

DILLUNS: Càpsula musical d’història de la música, època medieval (6è, Ruben i Ariadna Oya).

DIMARTS: Els nens i nenes parlen del què han après en confinament- Escola. Cançons dedicades- C2

DIMECRES: English Corner, (Laia de 3r, Maria F de 4t i Fèlix de 3r).  Càpsula musical sobre la primavera de Vivaldi (4t-5è, Andrei M i Robert)

DIJOUS:  Els nens i nenes parlen del què han après en confinament- Escola. Entrevista a una infermera del Santa Caterina.

DIVENDRES: Càpsula musical d’endevinalles musicals – Ed. Inf i C1