Salut

AL·LÈRGIES:

Si algun alumnes pateix qualsevol al·lèrgia, la família ha d’informar-ne a l’escola al més aviat possible per tal de tenir-ne coneixement.

POLLS

Si detecteu polls al vostre fill/a ho heu de comunicar al centre al més aviat possible.

COVID-19

Requisits d’accés al centre (d’acord amb les instruccions del Departament d’Educació):

En cas que l’alumne presenti una malaltia crònica d’elevada complexitat que pugui augmentar el risc de gravetat en cas de contraure la infecció per SARS-CoV2, es recomanarà a la família que consultin amb el seu equip mèdic de referència per si cal prendre alguna mesura especial.

Malgrat que l’evidència és escassa, es consideren malalties de risc per a complicacions de la COVID-19:

▪ Malalties respiratòries greus que necessiten medicació o dispositius de suport respiratori.

▪ Malalties cardíaques greus.

▪ Malalties que afecten el sistema immunitari (per exemple aquells infants que requereixen tractaments immunosupressors).

▪ Diabetis mal controlada.

▪ Malalties neuromusculars o encefalopaties moderades o greus.

En el cas del personal docent i no docent de l’escola que tingui contacte amb els infants, les persones de risc elevat de malaltia greu per coronavirus seran avaluades pel servei de prevenció de riscos laborals de titularitat del centre per valorar si poden estar en contacte amb els infants.

Les condicions de risc engloben les malalties cròniques, com la hipertensió arterial, la diabetis, els problemes cardíacs o pulmonars i les immunodeficiències, l’obesitat mòrbida.

Les dones embarassades es consideren un col·lectiu d’especial consideració. Les persones del grup de risc han de ser valorades pel servei de prevenció de riscos laborals propi o extern, de la titularitat.

Les persones pertanyents a altres entitats o empreses accediran al centre amb mascareta i es mantindrà la distància de seguretat en tot moment. Es  tindran en compte necessitats específiques si són persones vulnerables.