Consell Municipal d’Infants

El passat dia 1 de febrer es va fer la primera sessió del CMI virtualment degut al COVID-19.

De la nostra escola ens representen quatre alumnes: la Berta i la Marta de 5è, i l’Aleix i la Txell de 6è.

El Consell Municipal d’Infants (en endavant CMI) és un òrgan consultiu i de participació de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell format per infants de 7 a 12 anys que estudien a les escoles del municipi.

s’estableix a través de la Regidoria d’Infància i la Regidoria d’Educació.

L’objectiu principal és promoure la participació activa dels nens i les nenes en la construcció, el desenvolupament i la millora de la ciutat, partint sempre dels principis que sustenten els drets dels infants. El Consell Municipal d’Infants els ha de permetre la participació a l’hora d’expressar les seves opinions i els seus interessos en tots aquells assumptes de la vida del municipi que els afecten.

Per més informació: