Parada emprenedoria

Hola a tothom! El passat divendres dia 16 de desembre, vam muntar una paradeta a l’escola amb les manualitats d’emprenedoria de Nadal.

Nova pancarta

Hola a tothom!
La pancarta de l’escola estava molt deteriorada pel pas del temps i per això, gràcies també a la col·laboració de l’AFA, hem estrenat una nova lona amb el logo de la nostra escola!

Visita a la biblioteca

Hola a tots i totes!
El dijous dia 24 de novembre vam anar a la Biblioteca per veure els llibres que acompanyaven una exposició sobre l’aigua i la vida. Ens parlar dels aiguats que hi va haver l’any 1982 i vam mirar molts llibres interessants per… Llegeix més»

Taller d’energies netes del Pirineu

Hola a tothom! El dia 18 de novembre vam fer un taller sobre el clima i les energies netes del Pirineu.
L’Albert de Gràcia ens va explicar coses interessants sobre el CO2 (diòxid de carboni), la temperatura de la terra, com es van crear els combustibles fòssils, el… Llegeix més»

Halloween i Castanyada

El dijous dia 27 vam celebrar Halloween i la Castanyada a l’escola.
Al mati vam començar  llegint  una història de terror que parlava sobre Jack O’lantern, és a dir, sobre el verdader origen de les carabasses de halloween. Després, vam decorar les galetes de halloween que… Llegeix més»

Setmana bio: Visita a La Reula

El dilluns dia 24 d’octubre vam anar a visitar les instal·lacions de La Reula.
Quan vam arribar, vam esmorzar i ens van donar un iogurts dels que ells fabriquen i estava molt bo!
Més tard, vam veure un vídeo on s’explicava tot el procés de fabricació dels… Llegeix més»

Música Comunitària

El passat dia 11 d’octubre vam començar el projecte de Música Comunitària – SOM ORQUESTRA, promogut per l’Escola de Música i l’Ajuntament de la Seu.
El projecte dóna així l’oportunitat als infants a tenir un primer contacte amb un instrument i tocar-lo. La nostra escola hi… Llegeix més»