Bones festes!

Aquest any ens hem vist obligats/des a aplaçar el festival de Nadal. Hem fet unes nadales que esperem que us agradin i les disfruteu.
Us desitgem molt bon Nadal, unes bones festes i un bon any 2022!
Cançons de Nadal

Parada al mercat

El dimarts 21 de desembre vam fer la parada al mercat per vendre els productes d’emprenedoria relacionats amb el Nada. D’aquesta manera amb els diners financem la revista de l’escola. Moltes gràcies a tothom per participar-hi!

VEURE LES FOTOS

Últim dia de trimestre

Avui dia 22 de desembre, acabem el primer trimestre fent un bingo solidari (per la Marató de tv3) amb els companys/es de l’institut La Valira, i fent salut amb una sortida a la Torre de Solsona. Ha estat un matí ben bonic!  Llegeix més»

Eleccions al Consell Escolar

D’acord amb la Resolució EDU/3043/2021, de 6 d’octubre de 2021, s’obre el procés d’eleccions al consell escolar.
Caldrà renovar la meitat del sector de famílies, en aquest cas, la persona representant de l’AFA.

• Inici del procés: 2 de novembre
  • Publicació del llistat del cens al… Llegeix més»

Halloween i castanyada

El dijous dia 28 d’octubre pel matí, vam fer panellets a l’escola. Vam fer la massa i vam elegir els ingredients per guarnir-los.
L’endemà dia 29, pel matí, vam celebrar Halloween. Durant la setmana havíem portat carabasses decorades i el divendres, podíem portar… Llegeix més»

Setmana BIO

Hola a tothom!
Aquest dilluns dia 18 d’octubre vam anar a un hort ecològic situat a Prullans. Mentre esmorzàvem, el monitor ens va explicar una història molt interessant de quan ell era petit. Ens va ensenyar el seu hort i ens va explicar… Llegeix més»

Petanca i bitlles

Hola a tothom!
Els passats dies 24 de setembre i 13 d’octubre vam anar al Club de Petanca de La Seu a fer bitlles i petanca. Uns senyors i senyores jubilats i jubilades ens van ensenyar com es juga.
Primer vam començar a jugar… Llegeix més»

De colònies!

Hola a tots i totes! Els dies 4, 5 i 6 d’octubre vam anar de colònies amb la ZER Urgellet, a la casa de colònies Mas Gircós. Vam fer moltes activitats en un lloc magnífic!
Al primer dia vam arribar, ens vam instal·lar… Llegeix més»

Piragües

Hola a tothom! Els nens i nenes de 5è i 6è, el divendres passat dia 17 de setembre vam anar a fer piragües al Parc del Segre. Vam fer jocs, com l’aranya i vam fer una súper piragua ajuntant totes les piragües. Els de la punta eren els que remaven i els altres aguantaven juntes les piragües. També vam fer una cursa fins al lloc de sortida.

Alguns nens i nenes els feia una mica de por, però ho van superar i al final tots/es ens ho vam passar molt bé!

El dijous dia 23 de setembre vam tornar-hi. Si ens voleu veure fent equilibris ballant sobre la piragua cliqueu a veure les fotos! va ser molt divertit!

VEURE LES FOTOS