Final de curs i final de l’escola!

Hola a tothom!
Avui ha estat l’últim dia de curs de l’última promoció de l’escola La Valira. Amb ells, hem acomiadat el curs i l’escola. Ha estat un dia divertit, però també molt emotiu i alhora trist.
Mai oblidarem aquesta escola ni les experiències que hem viscut. Durem… Llegeix més»

Visita Arxiu

Hola a tothom,
El tancament de la nostra escola arriba a la fase final i, per això, avui dia 21 de juny hem anat a l’Arxiu Comarcal de l’Alt Urgell per deixar-hi treballs elaborats pels alumnes de la nostra escola i un exemplar de cada edició… Llegeix més»

Sortida a Tuixent

Hola a tothom!
El dia 23 de maig vam anar amb l’escola de Castellciutat a Tuixent a fer un taller sobre les plantes medicinals i les Trementinaires.
Ens van ensenyar molt tipus de plantes i vam tastar algunes d’aquestes que són comestibles. A més, ens van ensenyar… Llegeix més»

Esport adaptat

Hola a tothom!
Avui dia 15 de maig hem fet un taller d’esport adaptat conjuntament amb l’escola de Castell-ciutat. Ha estat molt interessant i enriquidor. Hem après que hi ha moltes persones que tot i les seves limitacions, amb força de voluntat són capaces de fer… Llegeix més»

Gimcana matemàtica

El dia 12 de maig, vam fer una gimcana matemàtica amb els de Castellciutat de cicle mitjà i cicle superior. Aquesta activitat la van organitzar els alumnes de 3r d’ESO de  l’institut Joan Brudieu.
Les proves i activitats que ens van preparar van ser:
-Futbol matemàtic.
-Carrera… Llegeix més»

Festa comiat escola

Hola a tothom,
Divendres dia 12 de maig vam acomiadar l’escola amb una gran festa on hi van haver parlaments, un petit homenatge a la Queralt Perera (la primera directora de l’escola), sopar, karaoke, photomathón i finalment, vam acabar amb focs artificials.
La trajectòria de l’escola, tot… Llegeix més»

Sortida d’ocells

Hola a tothom!
El passat dia 2 de maig vam fer una sortida a la vora del riu Segre per observar ocells. El Jordi Dalmau ens va explicar moltes coses sobre aquests animals i vam veure com funciona l’anellament. Vam tenir l’oportunitat d’observar ocells de molt… Llegeix més»

Ruta de les fortaleses

Ahir dia 11 d’abril vam fer la Ruta de les fortaleses amb la Pilar Aláez i vam visitar la Torre de Castellciutat i la Torre de Solsona per conèixer els punts de defensa de la ciutat al llarg dels segles. Vam aprendre moltes… Llegeix més»

Ruta dels Canonges

Hola a tothom!
Avui dia 23 de març hem fet el taller “Ruta dels Canonges”. Ha estat molt interessant saber com era La Seu a l’època medieval.

Dents netes!

El passat dia 15 de febrer, va venir l’odontòloga del CAP de La Seu per explicar-nos quan i com ens hem de rentar les dents. És molt important que ens les cuidem bé!

Xerrada ràdio

Hola a tothom!
El dilluns dia 13 de febrer va venir la Marta de la ràdio per explicar-nos la història de la ràdio i diferents materials que es feien servir abans. També ens va ensenyar com explicar notícies. Va ser molt interessant!

VEURE… Llegeix més»

Sortida a Barcelona

Hola a tothom,
El dia 3 de març tota la ZER vam anar a Barcelona. Primer vam anar a l’Auditori on vam veure una espectacle musical de música tradicional del Pirineu. La música va ser fantàstica, tothom ens ho vam passar genial. Un dels instruments que… Llegeix més»

Visitem l’institut La Valira

Hola a tothom!
El dia 17 de febrer pel matí vam anar a fer una visita guiada per l’institut La Valira. La directora, l’Esther, ens va fer una visita guiada per descobrir com és l’institut: les classes, la sala de profes, el pati, el laboratori, l’aula… Llegeix més»

CMI a l’Ajuntament

El passat dia 15 de febrer vam fer la Comissió Municipal d’Infants a l’ajuntament. Vam tenir l’oportunitat de parlar amb l’alcalde i explicar-li les coses que pensem que poden millorar La Seu.
Ens va agradar molt!

VEURE LES FOTOS

Esquí de fons

Hola a tothom,
El dia 8 de febrer vam anar a fer esquí de fons a Sant Joan de l’Erm.
Vam agafar l’autobús a primera hora del matí amb l’escola d’Alàs, quan vam arribar ens vam trobar amb la resta d’escoles de la ZER i vam esmorzar… Llegeix més»

Recollida de roba a l’escola

Hola a tothom!
El dijous dia 9 de febrer, vam fer un taller de recollida de roba organitzat per la Mancomunitat d’Escombraries. A través d’un espectacle teatralitzat, ens van explicar on anaven els diferents residus. Vam fer l’activitat amb l’escola de Castellciutat. Va ser divertit!

Visita a l’insitut Joan Brudieu

El dimecres dia 25 vam anar a visitar l’institut Joan Brudieu.
Quan vam entrar a dins vam veure un munt de passadissos enormes i bonics. A continuació vam anar a la sala d’actes on estava el director amb una presentació preparada per a totes les escoles… Llegeix més»

Dia de la PAU

Avui dia 30 de gener hem celebrat el dia de la PAU. A la classe de religió i valors hem estat treballant la història de la Malala Yousafzai, i avui hem acabat el nostre llapis màgic amb els desitjos de canviar i millorar el món.

Consell Municipal d’Infants

Hola a tothom!
El dimecres 25 de gener, vam tenir la primera trobada del Consell Municipal d’Infants aquí, a la nostra escola. Van sorgir molts temes i propostes per millorar la nostra ciutat. N’anirem parlant en les següents reunions que farem. Ha estat molt interessant!

Xerrada de sexualitat

Hola a tothom,
El passat dia 19 de gener, va venir la Laura, la llevadora de l’hospital a explicar-nos coses sobre la sexualitat i els canvis de la pubertat. Vam parlar dels aparells reproductors masculí i femení, i com havíem de cuidar el nostre cos.
Ens va… Llegeix més»

Parada emprenedoria

Hola a tothom! El passat divendres dia 16 de desembre, vam muntar una paradeta a l’escola amb les manualitats d’emprenedoria de Nadal.

Nova pancarta

Hola a tothom!
La pancarta de l’escola estava molt deteriorada pel pas del temps i per això, gràcies també a la col·laboració de l’AFA, hem estrenat una nova lona amb el logo de la nostra escola!

Visita a la biblioteca

Hola a tots i totes!
El dijous dia 24 de novembre vam anar a la Biblioteca per veure els llibres que acompanyaven una exposició sobre l’aigua i la vida. Ens parlar dels aiguats que hi va haver l’any 1982 i vam mirar molts llibres interessants per… Llegeix més»

Taller d’energies netes del Pirineu

Hola a tothom! El dia 18 de novembre vam fer un taller sobre el clima i les energies netes del Pirineu.
L’Albert de Gràcia ens va explicar coses interessants sobre el CO2 (diòxid de carboni), la temperatura de la terra, com es van crear els combustibles fòssils, el… Llegeix més»

Halloween i Castanyada

El dijous dia 27 vam celebrar Halloween i la Castanyada a l’escola.
Al mati vam començar  llegint  una història de terror que parlava sobre Jack O’lantern, és a dir, sobre el verdader origen de les carabasses de halloween. Després, vam decorar les galetes de halloween que… Llegeix més»