Fem una maqueta del barri de mar, 2n
26/03/19Els alumnes de 2n fan una maqueta del barri de mar amb material reciclat, l’estudien, el treballen, el valoren, fan matemàtiques, llengua,…i s’ho passen molt bé!
Els alumnes de 2n fan una maqueta del barri de mar amb material reciclat, l’estudien, el treballen, el valoren, fan matemàtiques, llengua,…i s’ho passen molt bé!
Si voleu veure les fotos de les Colònies, cliqueu a l’enllaç, durant els tres dies anirem pejant fotos:
Tenen previst arribar a les 16:15 aproximadament a l’esplanada de la llotja des d’on es va sortir.
Album Colònies Cicle Inicial 2019
Si voleu veure les fotos de les Colònies, cliqueu a l’enllaç:
Hora prevista de tornada 16:45 a l’esplanada de la llotja, des d’on es va sortir.
Àlbum colònies Cicle Mitjà 2019
Moltes gràcies per confiar en nosaltres a totes les persones que han vingut a les dues jornades de portes obertes.
Ja sabeu que a la nostra web podeu consultar tot el que volgueu saber sobre l’escola clicant al menú, apartat “Com treballem”. Us deixem el vídeo resum de les portes obertes per si algú no ha pogut venir i vol veure-ho. Ja sabeu que encara que s’hagin acabat les portes obertes podeu trucar o passar-vos per l’escola.
PERÍODE DE PREINSCRIPCIÓ, DEL 29 DE MARÇ AL 9 D’ABRIL
L’alumnat de 5è va al museu Víctor Balaguer a visitar la sala d’Egipte i la seva mòmia, activitat que forma part del projecte d’Egipte que estan treballant a classe.
Un cop més hem portat el Carnaval pels carrers del barri, i hem acabat al pati amb la coreografia i el discurs de sa Majestat el Rei Carnestoltes!!
Dijous gras, entrepans de truites i botifarres!! I tarda de distresses!!!!
Avui dimarts, tots els alumnes amb el cap decorat de l’estació que volien anar.
Primer dia d’ordre de Carnestoltes, avui, tothom amb pijama!!
Ja estem de Carnaval i una vegada més l’escola decora un carrer del barri del mar, quina feinada!!
Els alumnes de CI, ahir i avui han fet sessió de ioga, una bona experiència!
Avui els alumnes de 3rB han anat a fer dolços divertits al Centre Cívic de la Geltrú. Han tornat encantats!!!
Els alumnes de CS passen el matí fen diferents esports a la zona esportiva del camp de futbol.
Segueix-nos!