Dia mundial de la diabetis
14/11/196è ens vestim de blau per celebrar el Dia Mundial de la Diabetis. A les nostres aules hi ha 2 alumnes que tenen diabetis i avui hem dedicat una bona estona a entendre més aquesta paraula. Què hem fet?
– Aprendre per què cada 14 de… Llegeix més»



Segueix-nos!