Llistat definitiu d’admesos

1. Les famílies que entren en 2ª o 3ª opció, si us plau, envieu la  documentació de la preinscripció a l’email del centre: escolalarjau@xtec.cat
  2. Totes les famílies han d’enviar fotografia del carnet de vacunes per correu electrònic, qui no tingui aquesta possibilitat que ho porti al centre entre el 13 i el 17 de juliol.
  3. L’escola s’encarregarà de la matrícula amb la documentació de la preinscripció.
  4. Dimarts 14 a les 10h. del matí, farem unes petites portes obertes per aquelles famílies que vinguin. Entrada per la rambla del Far.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *