Drets dels infants

Aquesta setmana hem celebrat el dia del dret dels infants a l’escola. Ho hem treballat a les classes, i hem fet una col.laboració amb el CAP Baix a Mar.
Hem decorat la sala d’espera de pediatria amb unes guirnaldes on totes les nenes i els nens… Llegeix més»

Primera reunió de delegats!

Divendres vam fer la primera reunió de delegats, l’AFA també estava convidada per primera vegada, moltes gràcies per venir Belén!!!
A la reunió, totes les delegades i delegats van venir amb inquietuds que havien parlat a classe per millorar l’escola. Van sortir idees molt interessants!!! A… Llegeix més»

Comiat de sisè

Dimarts 22 al vespre vam fer comiat de sisè, amb totes les mesures de seguretat, una festa molt agradable i emotiva per tothom.
Molta sort en la nova etapa que comenceu!!!!
FOTOS AQUÍ