Cantània!!!

Aquest dilluns dia 30 de maig l’alumnat de sisè va participar a Cantània, una experiència única a l’auditori de Barcelona!!!! Va ser un dia molt intens i molt emocionant després de tanta feina feta a l’àrea de música.
Ho van fer molt bé! Felicitats!!!
FOTOS AQUÍ

L’Arjau amb Ucraïna

Nenes i nens de l’escola l’Arjau han fet dibuixos que han arribat a la frontera de Polònia, gràcies a un amic de l’Esther de l’AFA: el reporter Axel Martos.
Una bona experiència de solidaritat!!
fotos aquí

8 DE MARÇ !!!!

Aquests darrers dies a les aules hem treballat el dia de la dones. Avui, penjada de pancartes al barri i durant tota la setmana, dones que ens visiten.
FELIÇ DIA DE LA DONA!!!
FOTOS