MATRICULA 20-21

PUBLICACIÓ DEL BAREM DEFINITIU

NÚMERO DE SORTEIG: 33386

* PER SABER·NE MÉS

(INFORMACIÓ MOLT IMPORTANT QUE CAL LLEGIR ABANS DE COMENÇAR A FER LA PREINSCRIPCIÓ)

* MAPA ESCOLAR DE LA PREINSCRIPCIÓ CURS 20-21    (tenim constància de 23 germans/es d’infants ja matriculats al centre)

* PÀGINA WEB DEL CONSORCI AMB INFORMACIÓ ACTUALITZADA

*SOL·LICITUD-PREINSCRIPCIÓ-2020-2021(telemàtica)

* SOL·LICITUD-PREINSCRIPCIÓ-2020-2021(manual)

(quan ens feu arribar el resguard de la sol·licitud de preinscripció i la documentació per mail a l’escola és molt important que especifiqueu a l’assumpte: Preinscripció P3/número de preinscripció/nom de l’alumne )

* CODI DE L’ESCOLA: 08058416

* COM ESCANEJAR  I DESAR DOCUMENTS EN PDF DES DEL MÒBIL

* OFICINES DE SUPORT A LA PREINSCRIPCIÓ:

S’han habilitat vuit punts d’atenció ciutadana adreçats prioritàriament a les famílies que no disposin de mitjans telemàtics, de connexió a Internet o tinguin altres impediments. Un equip de professionals ajudarà a les famílies a fer el procediment telemàtic de la preinscripció.

Del 13 al 19 atendrem preferiblement a les famílies en situació de vulnerabilitat,  les que formen part del Pla de xoc contra la segregació escolar i la igualtat d’oportunitats i les que tenen alumnat amb Necessitats Educatives Específiques. Les famílies de P3 rebran una comunicació personalitzada via SMS, o un correu electrònic si estan en escoles bressols municipals, en la que se’ls explicarà els serveis de suport que se’ls ofereix. Del 19 al 22 de maig s’atendrà a totes les famílies que s’hi adrecin.

Aquest servei d’atenció ciutadana, funcionarà únicament amb cita prèvia trucant al telèfon: 935511000. L’horari d’atenció a les famílies serà de 9.00 h a 13.30 h.

Sant Martí
– Institut Rambla Prim:  C/ Cristòbal de Moura,223

* SERVEI D’ASSISTÈNCIA TELEFÒNICA:

Han  reforçat la centraleta del Consorci d’Educació per garantir que en el cas de dubtes, problemes o dificultats en el moment de fer la tramitació telemàtica de la preinscripció, totes les famílies puguin rebre suport telefònic trucant al telèfon: 935511000, de 9.00 h a 13.30 h.

Aquest servei d’atenció telefònica, compta amb el suport del servei de teletraducció, que pot atendre en cinquanta-dos idiomes en temps real, a través del telèfon mòbil o fix. Són converses a tres (operador, família i traductor, sovint nadiu) i es garanteix la confidencialitat.