CANÇONS

Estimades famílies!

L’Educació Infantil de l’escola La Closa estrenem nova pàgina!

Aquí hi anirem penjant algunes de les cançons que treballarem al llarg del curs. Esperem que les gaudiu, les canteu i balleu tant com nosaltres!

BON DIA A P3!

La classe dels Contes us volem compartir la cançó que cantem quan ens saludem al matí.

És un fragment de la cançó BON DIA DE BON MATÍ, del grup Rodamons.

Aquí teniu la lletra 👇:

I aquí, us la cantem 🎶:

Esperem que us agradi!

LA CAPSA DE LES CANÇONS DE P3

Fa uns dies, la capsa de les cançons ens va portar una cançó que ja coneixíem i que ens va agradar molt tornar a cantar:

Escolteu com la cantem nosaltres! Ho fem súper bé!

CANÇONS ALS CONTES!

A partir del conte El cargol i l’herba de poniol, hem descobert que hi ha contes que tenen cançons. Com aquesta que us cantem aquí 👇:

Us deixem la lletra de la cançó, per si voleu cantar amb nosaltres:

QUAN NO FALTA NINGÚ!

Sabeu que tenim una cançó per quan som tots i totes a classe? Ens agrada molt cantar-la, perquè és el nostre número… i perquè no falta ningú! 😊

👇 Aquí ens podeu escoltar!

CANÇÓ EMBARBUSSAMENT!

Perquè hi ha cançons de tota mena, i unes són més enrevessades que d’altres, aquí us en deixem una d’aquestes! Sabeu en quin tinter té tinta en Ton, o encara no? 🤗

Aquí la cantem nosaltres, i ho fem rebé! 👇

REMENA, REMENA!

A la nostra classe ens encanta l’ambient de la cuina. Ens hi passem estones ben llargues! I sabeu què? Que remenem, remenem i ens surt un menjar exquisit! 😋 I ho acompanyem amb una cançó:

LA CANÇÓ DEL RATOLÍ

Fa uns dies, dins la capsa de les cançons vam trobar-hi un ratolí. Ha estat dues setmanes amb nosaltres i ens ha encantat la seva cançó. Al ratolí, li hem agafat molta estima: tanta, que s’ha deixat acariciar i fer unes fotografies de record amb nosaltres. Gràcies, ratolí bonic, per la teva companyia i la teva cançó!